Akiza Akademi | Akiza Eğitim | Kurs | Seminer | Danışmanlık


Webmaster dünyasında bir çok kişi wordpress, vBulletin, Mybb, SMF gibi hazır sistemleri kullanır. Bazıları da kod bilgileriyle kendi sistemlerini yaparlar. 
Ancak her webmaster kod bilgisine sahip olmalıdır. Çünkü sitesinde bir sorun olduğunda hit ve itibar kaybetmemek için o sorunu hemen düzeltmelidir. Bu da kod bilgisi gerektirir.

Yani her webmaster mutlaka, html, css, php, asp vb. diller hakkında bilgi sahibi olmalı ve bu kodlara hakim olmalıdır. 

Bu tür kodlama dillerini bilmeyenler kitapla da öğrenebilir fakat en iyi öğrenme yöntemi olan görsel öğrenme yöntemi, bir bilgiyi öğrenmenin en kısa ve pratik yoludur. Bu tür görsel öğrenme siteleri internette fazlasıyla mevcuttur. Fakat bunların arasından kalitesi ve uzman kadrosuyla sıyrılan tamamen değişik bir sistem mevcuttur: Akiza Akademi. Akiza Akademi, bir diğer deyişle de Akiza Eğitim kullanıcılarına: PHP, ASP, ASP.Net, Android, Delphi, .NET, Java, SQL, C, C++ gibi bir çok konuda eğitim sunuyor.

Akiza Akademi, Bir Diğer değişle Akiza Eğitim sadece kodlama ve web tasarım dillerinde değil, aynı zamanda e-ticaret, SEO, WordPress, Adwords gibi konularda, bunun yanında da Photoshop, After Effects, İllustrator gibi programlar için de eğitim sunmakta.

Siz de bu tür eğitimler hakkında detaylı bilgi almak için Akiza Akademi | Akiza Eğitim'in resmi sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaştığınız bilgi ve resimler için İce Blue Kalite adına teşekkür eder başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dileriz.

Yorum Gönder

 
Akiza Akademi | Akiza Eğitim - akiza, akiza akademi, akiza eğitim Copyright © 2010 Templatemo | Converted into Blogger Template by BloggerTheme